baby

Lilypie Pregnancy tickers

grrrrr..gendang gendut tali kecapi..kosong perut susah hati

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

alhamdulillah..ada yang SEDAR

sepatutnya kui2 semalam kami diwajibkan menghadirkan diri ke perjumpaan
bulanan maktab (macam perhimpunan pagi kat sekolah tu)....ada pelancaran
Jalur Gemilang sempena bulan kemerdekaan ni...tapi aku malas n terus nekad
nak tuang ja...malas la aku nak dengar asek membebel ja...haha..so aku wat
keputusan nak p lepak ja kat klinik kesihatan Pantai tu...saja nak p chek
kesihatan..ghisau jugak la semenjak dua menjak ni asek letih ja
memanjang..kononnya nak p dapat kan vitamin apa patut la (puihhh...macam
suka sangat makan ubat ja budak ni)...so aku pun mendaftarkan diri n terus p
jumpa doktot kat situ...masa nak balik tu ternampak la kertas...bukan iklan tapi
kertas makluman yang sepatutnya ada di
semua surau atau masjid di Malaysia ni...kita patut adakan solat hajat untuk wabak H1N1 ni..


di sini clumsy mummy nak ajak diri sendiri n semua pembaca..sama2 kita
memohon pada Allah agar wabak ini berkurangan atau dapat di atasi...InsyaAllah
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

reunion @ reghency hotel











apa tido lak kat atas tu










  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

-kami suka makan-

1 OgoS lepas aku n sang suami ada attend reunion aku punya sekolah...tapi malangnya aku terlupa nak amek gambaq time function tu...sibuk makan punya pasai..kami bermalam di situ sebab majlis abes agak lewat malam...bertempat di reghency hotel...makan situ semua best...sedap...n berbaloi...namanya majlis reunion...tapi rasa seperti kami diraikan bersama 4 pasang pengantin lain..kami 4 pasang jadi VIP malam tu...best ooo...malas la nak type panjang....
laki aku n KOPI 'O' tak dapat dipisahkan

sukanya dapat makan


tak sabaq nak shoping dah tu



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

aku tidak mahu melepaskanmu



sayang jangan p jauh sampai sana tauuu....kesian abg dok sorang2..kata sang suami kepada sang isteri dalam nada merayu
abg...sayang tetap kena p jugak...abg sabaq na...5 bulan ja lagi..




sayanggggggggggggg....jangannnnnnnnnnnnnnn....
sang suami kelihatan agak muram melepaskan sang isteri pergi berjuang

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

penantian satu penyiksaan

pejam celik pejam celik dah 5 bulan kita disatukan menjadi suami isteri

kan...pantas btoi masa berlalu...dalam 5 bulan ni la kita saling berjauhan...aduh

siksanyaa la...setiap hari rasa satu penantian yang amat menyiksakan...



uhhhhhhhh....kita kena hadapi ni lagi 5 bulan...ya Allah lamanya...kenapa la tak 5

hari ja..itu pun dah cukup tersiksa kan...tapi apa bleh buat kan...ni satu ujian

yang amat berharga untuk kita sama2 laluinya...harap abang bersabar ya....


segalanya dalam penantian...bila orang tanya...bila nak tambah ahli...itu juga

menjadi penantian kami...apa bleh buat...sang isteri masih lagi berstatus pelajar

yang terikat dengan segala peraturan..."dah banyak kali cek kena

warning...jangan sampai pregnen...kamu belum abes BTN"....aduh nak ja aku

persetankan kata2 tu...tapi terpaksa juga akur....



ermmmm....
PENANTIAN ITU MEMANG SATU PENYIKSAAN NAMUN MASIH ADA KEMANISAN

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS