baby

Lilypie Pregnancy tickers

gemukkah aku??



persoalan ni selalu bermain dalam kepala otak aku???arghhhhhhhhhhhhhh...tensiiiiiii...kusut klu pikiaq berat badan..semua yang bergelar perempuan amat concern dengan masalah ini...namun...apa yang ada pada kita itulah kita..kan???...



masuk ja bulan mei ni aku dah nekad nak kuruskan sket berat badan aku...sebab lepas nikah aritu riang rianya aku membaham makanan..tapi tadak la nek banyak sangat..cuma tak selesa bila badan naik ni..jalan dah rasa penat sket..(ni tanda2 berat sudah naik)...walaupun sang suami belum merungut...tapi aku yang kurang selesa...adakah aku dh gemuk???adakah aku dah gemuk???




arghhhhhhhh..ni tak leh jadi..aku kena wat sesuatu..minggu ni lalu plak aku makan..tambah lak tiap2 ari lec blanja sebab dok wat hal2 MQA ni..tu cam na???aduhhhh...dalam dok risau2 cam ni pun badan ni amik peluang nek lagi 1kilo..aduhhhh...cam na ni???majlis dah dekat...badan lak suka2 ja naiktanpa minta permision dulu...ermmm apa penyelesaiannya niiiiiiiiiiii?????buntuuuuu




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

3 Response to "gemukkah aku??"

  1. AmieMunick says:
    May 14, 2009 at 11:58 PM

    ermm gmbr skrg napa tak upload..masa kawin mmg ghah kurus la..sbb baru giat berdiet..skrg?upload la..but...kak aniah rasa BMI ghah..still normal..jgn risau k..Ghah nak diet leh...sempat lg..gudluck..

  2. dora says:
    May 19, 2009 at 11:41 AM

    isshh.. jiha tak gemuk pun.. nampak ok jer.... kalau setakat naik sekilo dua tu biasalah, adat lepas kawin... hehehee....
    p/s: akak takder la gambo close up yg jiha tanya tu, sebb fotogreapher pun malas nak zoom bagai..... akak pegg bb jer....

  3. dora says:
    May 19, 2009 at 11:42 AM

    isshh.. jiha tak gemuk pun.. nampak ok jer.... kalau setakat naik sekilo dua tu biasalah, adat lepas kawin... hehehee....
    p/s: akak takder la gambo close up yg jiha tanya tu, sebb fotogreapher pun malas nak zoom bagai..... akak pegg bb jer....