baby

Lilypie Pregnancy tickers

aku dan purple

kisah aku dan purple sukar dipisahkan....
boleh tak bayangkan saya tanpa purple...sampai en.suami pun dah paham..tiap kali pegi shoping, kalau dibibir saya menuturkan.."abg yang ni cantik tak...sweet la yang ni.....bekenan la yang ni....abg rasa ni ok dak?...ish.macam best ja baju ni"...mesti benda atau pakaian itu bewarna purple..kalau tak pun mesti bunga atau coraknya ada kaitan dengan puple....

teruk kan??fanatik sangat ka????
ermm..sebenaqnya bukan fanatik...tapi secara semulajadi dah warna ni tetiba ja muncul dalam hidup saya dan saya boleh suka padanya....sampai suami saya sudah naik pening sebab saya penah kata best kan kalau warna keta kita purple...macam pesona purple tu..mesti lawa....sampai tera tu la...tapi bukan buat2 memang minat sungguh..kalau bleh nak jugak kata...syohhhh p jauh2 warna purple...aku nak pilih warna len plak jadik tema..tapi tak mesti melekat jugak purple ni...hampa paham dak apa yang cek cerita ni...jom la tengok bukti2..cerita banyak bukan hampa paham....



hari bahagia saya..ofcos saya akan memilih warna kegemaran saya



waktu saya ditunangkan juga warna kegemaran saya




tengok baju raya pun warna ni.. terpaksa lah en.suami pakai baju warna kegemaran saya



baju raya taun lepas pun warna purple



pegi event reunion pun pilih baju warna purple




pegi dinner pun warna purple



boleh tak kalian bayangkan cat rumah saya akan datang saya akan pilih warna apa???cadar kegemaran saya warna apa???dalam almari saya ada bapa banyak yang bewarna purple???

purple tetap saja melekat dihati....dah banyak kali cuba nak suka warna coklat...tapi purple jugak yang dicari...
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

Jus Mate 5

izinkan saya mempromosi barangan di sini....

Jus Diet Mate 5 formula hebat! Mengawal selera makan, menghalang pembentukkan lemak, mengurangkan pengambilan gula, meningkatkan kadar metabolisma dan menukarkan kabohidrat kepada tenaga yang merupakan 5 faktor utama di dalam pengurusan berat badan.

sekotak jusmate berharga RM 200 dan pembelian 3 kotak sekaligus berharga RM450 dan keahlian secara automatik....

jika berminat boleh hubungi saya di talian 013-4856454
harga adik beradik boleh didapati...


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

blogger tegar

the winner for this month isssssssssssssss


nik alya batrisyia
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

---BalQIs nak berCherita ni----

hai semua...tadi anjang balik terus dia suh balqis cita pasai sepupu baru balqis..anjang kata nak buat liputan..ntah balqis pun tak faham apa tu liputan..mungkin sejenis mainan kot


balqis malu la anjang...
anjang amek gambaq aleesya plak la


tanak...aleesya ngantuk laaa...esok ja la kita cita...
(takpa2...aleesya senyum ja..anjang nak amek gambaq ja..)


anjang..aleesya tak leh senyum la..muka aleesya cekang..tok buh bedak sejuk ni tadi


cam ni bleh tak anjang...ok tak??


kita sambung esok ja la na...bye2..tangan tak leh bye2 la..ummi bedung
-muka penuh merayu tu-



so ni ja la entry kali ni...subjek utama sudah keletihan..
balqis yang mulanya nak cta tadi pun tak sempat..dia dah tidoq dulu...
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

:::Open HouSe:::::

ikram (brbaju putih) : fad (berbaju biru) ko amek pinggan len la...ni aku amek untuk aku ja

*
*
*

ikram : korang amek bau ja k...

*
*
*

ikram (baju putih) : woi mai la makan..tengok saja bukan kenyang
(kuih raya baru nak pelawa orang...cis)

*
*
*

ikram lagi : fuad meh kita balun lagi...makanan banyak lagi tu..pisang pun tak terusik lagi..nanti dah tak jumpa dah nii

*
*
*

ni la alasana kami makan banyak tadi (kami=ikram n bob) ..sebab dah tak leh makan dah..kena sunat pantang lak.

*
*
*

faezah (yang berbaju biru) : farhana hang rasa sapa yang makan banyak??

farhana (tudung cream) : ish aku tak perasan, tadi depa makan kita tak buka posa lagi

kak ju mencelah : k.ju ngk syikin pulun sungguh..ngk cara dia duduk tu...tegak jaaa

*
*
*

syikin (tudung oren) : wei..ngutuk!....shhhhhhh... nanti malu kat puan mai...aku ok lagi..dib lagi banyak..siap nak tapau lagi

*
*
*

kita ja yang maintain kan....(...diam la kau...)



yes ikram..aku berjaya menunjukkan diri kau yang sebenar dalam ni..yes...hihi
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

:- our new member-:

nama baru dalam proses perbincangan

ni tuan nya..




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

BalQIs


budak kecik ni namanya Siti Balqis...kenaikan...mana bleh tak kenai dengan budak mesra rakyat niii....lebih mesra dari wakil rakyat tauuuu...

budak ni kejanya ghenyehhhhh ja (dalam loqat utara = senyum) sepanjang masa dimana berada ...tapi kalau time ngantok n lapaq...
no more qenyeh-qenyeh ok...
ni la orang kata senyum bertempat..hehe


ermm..entry ni saja nak upload muka budak kecik ni
budak ni anak sedara aku yang nombot 3 ..
nombot 4 coming soon...bila la dia nak keluar melihat dunia...
cepat sket cek na...nanti mak sedara cek ni buat entry untuk cek lak na..


xoxo

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

...for da 1st time in his life...

hari raya ketiga...seperti kebiasaannya kami sekeluarga akan berkumpul bersama keluarga sebelah mak...

lokasi yang terpilih pada tahun ni adalah di rumah mak lang aku di Pantai Kamlon....

tahun ni keluarga kami bertambah lagi seorang ahli..sapa lagi kalau bukan en.suami aku....tapi yang sadisnya kak aku sekeluarga tak dapat nak bersama2 kami...tahun ni giliran rumah suaminya (abang ipaq aku = a.nik) pulak...

k dah...dah..bukan itu cerita utama kita...
malam tu banyak jugak pihak penganjur sediakan permainan..pendek kata semuanya happy laa...
aku dan en.suami ada juga involve dalam permainan khas utk pasangan suami dan isteri ni...
malas nak cita banyak..tengok la gambaq kami yang sedang bergumbira pada malam tu...

layannnnnnnnn

*
*

sporting btoi maklang

*
*

acara famiky.
mumia..

*
*

acara family
pas gelang getah guna straw

*
*

acara kanak-kanak
cari gula2 dalam tepung

*
*

acara untuk lelaki bujang
makan pisang

*
*

kupas buah sunquit n suap ke mulut suami sambil mata tutup..

*
*

acara anak/menantu memberi arahan pada mertua..


*
*

urusetia dah kira markah..

*
*

keputusannya--> family kami (family mak njang) mendapat tempat kedua...
cuma kalah 2 mata ja dari family mak long...
family kami juara dalam acara jalinan kasih (pasing belon berisi air) 4 tahun berturut-turut..
wah...hebat jugak kan...

apa pun kami enjoy...
ni 1st time en.suami gua join..dia juga terhibur...
taun depan jumpa lagi dalam siaran yang sama jika dipanjangkan umur..

xoxo

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS