baby

Lilypie Pregnancy tickers

:::Open HouSe:::::

ikram (brbaju putih) : fad (berbaju biru) ko amek pinggan len la...ni aku amek untuk aku ja

*
*
*

ikram : korang amek bau ja k...

*
*
*

ikram (baju putih) : woi mai la makan..tengok saja bukan kenyang
(kuih raya baru nak pelawa orang...cis)

*
*
*

ikram lagi : fuad meh kita balun lagi...makanan banyak lagi tu..pisang pun tak terusik lagi..nanti dah tak jumpa dah nii

*
*
*

ni la alasana kami makan banyak tadi (kami=ikram n bob) ..sebab dah tak leh makan dah..kena sunat pantang lak.

*
*
*

faezah (yang berbaju biru) : farhana hang rasa sapa yang makan banyak??

farhana (tudung cream) : ish aku tak perasan, tadi depa makan kita tak buka posa lagi

kak ju mencelah : k.ju ngk syikin pulun sungguh..ngk cara dia duduk tu...tegak jaaa

*
*
*

syikin (tudung oren) : wei..ngutuk!....shhhhhhh... nanti malu kat puan mai...aku ok lagi..dib lagi banyak..siap nak tapau lagi

*
*
*

kita ja yang maintain kan....(...diam la kau...)



yes ikram..aku berjaya menunjukkan diri kau yang sebenar dalam ni..yes...hihi
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to ":::Open HouSe:::::"