baby

Lilypie Pregnancy tickers

...for da 1st time in his life...

hari raya ketiga...seperti kebiasaannya kami sekeluarga akan berkumpul bersama keluarga sebelah mak...

lokasi yang terpilih pada tahun ni adalah di rumah mak lang aku di Pantai Kamlon....

tahun ni keluarga kami bertambah lagi seorang ahli..sapa lagi kalau bukan en.suami aku....tapi yang sadisnya kak aku sekeluarga tak dapat nak bersama2 kami...tahun ni giliran rumah suaminya (abang ipaq aku = a.nik) pulak...

k dah...dah..bukan itu cerita utama kita...
malam tu banyak jugak pihak penganjur sediakan permainan..pendek kata semuanya happy laa...
aku dan en.suami ada juga involve dalam permainan khas utk pasangan suami dan isteri ni...
malas nak cita banyak..tengok la gambaq kami yang sedang bergumbira pada malam tu...

layannnnnnnnn

*
*

sporting btoi maklang

*
*

acara famiky.
mumia..

*
*

acara family
pas gelang getah guna straw

*
*

acara kanak-kanak
cari gula2 dalam tepung

*
*

acara untuk lelaki bujang
makan pisang

*
*

kupas buah sunquit n suap ke mulut suami sambil mata tutup..

*
*

acara anak/menantu memberi arahan pada mertua..


*
*

urusetia dah kira markah..

*
*

keputusannya--> family kami (family mak njang) mendapat tempat kedua...
cuma kalah 2 mata ja dari family mak long...
family kami juara dalam acara jalinan kasih (pasing belon berisi air) 4 tahun berturut-turut..
wah...hebat jugak kan...

apa pun kami enjoy...
ni 1st time en.suami gua join..dia juga terhibur...
taun depan jumpa lagi dalam siaran yang sama jika dipanjangkan umur..

xoxo

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "...for da 1st time in his life..."