baby

Lilypie Pregnancy tickers

trip suami isteri

jernih air ni kan??...ni la yang sang suami tak nak balik..pueh aku heret ajak balik gak nii


depan resort


lepas dinner....


selalu org tauk ghoti ikan rumun abehhh...ni tauk' banggali ghoti' (dia slalu kata) ikan dah dapat bau...gumbira ikan2 ni dapat makan besaq






puas aku larang...nak juga dia panjat batu nii..lepas gian pulak kat sini






sang suami dan hutan tidak dapat dipisahkan




yahuuuuuuuu...baghu sampai...
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

5 Response to "trip suami isteri"

  1. AmieMunick says:
    June 20, 2009 at 1:02 AM

    sgt lawa..suka tgk..nak pegi jugak... huhu mmg berbaloi g jauh2..naik bot yang nyawa di hujung tanduk..tp tmpt menarik :)

  2. MIK'YAL says:
    June 20, 2009 at 9:19 AM

    besh kan , kan??wah syok woh..rs cam nk p lg!! owh dok kt romantic beach jugak...resort yg sama gak yg kami dok dulu ;p

    dgq cita,jiha membuat cobaan menenggelam karamkan syahet kt tgh lautan..hahaha

  3. Clumsy mummy says:
    June 20, 2009 at 10:46 PM

    mikyal:
    hahaha...kita seropa...geron woooooo..mana dak nya...dok dalam laut...selam2...batu nala punya besaq..dok namapak masing2 ada gigi n tengah lapaq jaaa..macam nak telan kita...mana tak pendek akal nak melemaskan suami sendiri

  4. Clumsy mummy says:
    June 20, 2009 at 10:46 PM

    amiemunick:
    yahhhhhhhh...sangat la cantik...pegi laaa..memang besh laaaaaa

  5. Satria165 says:
    June 23, 2009 at 5:27 PM

    amboi meriahnya depa