Daisypath Anniversary Years Ticker

baby

Lilypie Pregnancy tickers

siksanya bila berjauhan......


ari ni dah masuk 2 minggu aku demam, batuk n selsema...ok la 2 hari, pas tu demam balik...tapi lum sempat nak p jumpa doktor (ermm takut sebenaqnya)...dok demam n tak sihat cam ni lagi la rindu membuak2 kat sang suami di kampung...(u know how much i love u , dear??i reallyyyyyyyyyyy miss u)

rindunyaaaaaaaaaa




minggu ni lak tak dapat balik sebab ada camping kat sekolah...cikgu praktikum 4 sure la kena involve..WAJIB INVOLVE...argghhhhhhh tensi aku...dah la tak sihat, tak leh jumpa sang suami...kena lak jaga budak2 yang langsung tak dengar kata....arghhhhhhh lebih teruk la demam aku...



banyak betoi cita sedih minggu ni...last friday dapat msg...



" indok noreliyana aka elly(ex rumate aku) disahkan mendapat leukimia...ptg ni transfer ke hosp ampang. semua kawan2 berdoa supaya elly cepat sembuh"



tiba2 air mata bertakung..sian elly...elly aku doakan ang tabah hadapi semua ni..hope u can face it...i know u can!!you can!!!..



k guys saja ja nak update sthing...c u soon

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

1 Response to "siksanya bila berjauhan......"

  1. Am says:
    July 30, 2009 at 6:23 PM

    elly? yg pernah bawak balik kg tu ka? elly yg kami semua kenai tu ka?