baby

Lilypie Pregnancy tickers

habuk..fuhhhhhhhhh

dah lama aku tak update blog nii...dah berhabukkkkk...silap2 leh wat debu tayamum habuk2 n debu2 ni....banyak sangat cita nak kongsi tapi pemilik blog tersangat la sibuk.........sibuk nya bukan tak sempat nak update blog...nak buka n nak jeling sket pun tak sempat...kenapa??...haaaaaaaaaa..pemilik blog skarang tengah praktikum....hmmmmmm..bukan main letih la minggu ptaktikum ni..ingat kan mengajaq ni senang jaaa...rupanya pecah kepala jugak laaa...tambah lak p praktikum kat skolah ni...memang hangin satu badan ja....budak2 dashat...hormat n takut ni tak dak dalam kamus idup laa...ermmm...so, sapa yang ada anak..kalau cikgu nak teguq pun tak bleh baik la amek anak bawa balik umah n ngajaq sendiri..(kasaqkan bunyinya...tapi memang tak tahan la ngan mak pak yang suka mai serang cikgu tak tentu pasai...kalau nak teguq pun tak bleh...amek ajaq sendiri...cikgu2 pun tak susah nak ajaq...ajaq yang mana yang sanggup dididik jaaa...)...

alamak teremosi lak...k lah dah buntu...jumpa lagi nanti yer..dashhhhh
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "habuk..fuhhhhhhhhh"