baby

Lilypie Pregnancy tickers

... :-( ......

rindu sangat nak balik kampung..minggu ni dah masuk 2 minggu tak balik..tu pun dah rasa betapa lamanya la duk kat sini..tapi bila memikirkan dah tak lama nak menghabiskan sisa-sisa sebagai pelajar...gagahkan jugak la menahan rindu...minggu ni hati meronta-ronta nak sangat balik kampung...tapi kewangan tak mengizinkan...mana lagi nak bayaq tu nak bayaq ni...erm..awat la masalah kewangan sangat menghantui kita??..kalau elaun praktikum dah masuk ni memang nak sangat2 la balik kampung tengok en.suami yang tengah tak sihat kat kampung nu..kesian dia...sabaq abg na...ni dugaan untuk kita kan..insyaAllah lepas ni tak dak lagi berjauhan (tu pun kalau dapat posting dekat2)...kita hitung la hari yang dah tak lama ni..sabar tau..tak lama dah..
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "... :-( ......"