baby

Lilypie Pregnancy tickers

half day with cuties balqis

weekend lepas aku dah traning macam mana nak kena jaga anak di hujung minggu....berbekalkan budak balqis ni la...sebab mak (kak murshidah aka kak yong) n ayah (abg naim) kena pi rombongan bawa budak...so lepas ja masak aku pi amek dak balqis ni kat umah abg lan rambo...


wahhh...bukan main bueh la budak ni la ni...satu umah dia nak teroka...cerdas betoi...seb bek la aku ni masih lagi boleh berlari mengejar pergerakan yang lincah ni...

malas aku nak menaip panjang...ngk la telatah dia..pueh aku paksa tdoq, tak jugak tdoq...last2 pak ndak dia kurung dalam raga tok...ha...terkial2 nak meloloskan diri...




bukti mangsa dera bapak saudara





yeahhhh...hampir berjaya melepaskan diri dari kurungan pak ndak nazmi





ngk kecik2 dah pandai buli...dia buli siti suh turun dari kerusi dia ..kononnya tak dak sapa boleh pisahkan dia dan kerusi ni...


'uit siti....turun! '


daa....malas la...atleast aku update kan....huhu
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "half day with cuties balqis"