baby

Lilypie Pregnancy tickers

hampeh...kusangkakan intan rupanya kaca



sadis btoi...sejak tukaq produk ni, harapnya makin comel n cute la (perasan la plakkk)...tapi hampeh...punah harapan....makin banyak pulak jerawat n bintik merah naik kat muka ni...ibarat cendawan tumbuh selepas hujan ja jadiknya (wahhhh beribarat la plak)....

ermmmm...perlu ka aku rahsiakan nama produk tu???....hmmmm...urmmmm..errrrrr....kalau tak bagitau ramai pulak menjadi mangsa......ermmmm...terpaksa la bagitau jugak...nanti ramai pulak yang teraniaya.....MARY KAY...ni lah produk yang memperkenalkan aku kepada jerawat yang sangat la gatai....ramai plak yang sedar dengan perubahan ni....(dah nampak tu jangan la tegoq woiii...tensiii woooo)

tapi nak kata tak bagus pun, member aku pakai cun ja....ermmm..tak sesuai ngan kulit kot...so..pas ni cik kak oiii...jangan pakai det kalau nak membeli...pakai otak dulu...baru disusuli ngan det naaa...

maaf krn gambar sebelum dan selepas tidak dapat disiarkan..
so pulanglah kepangkal jalan dengan menggunakan TIA AMELIA...memang bagus...

sebelum ni kat asrama aku la jadi duta TIA...wahhh hebat kann...abes member2 kat wing aku ni terpengaruh ngan aku n telah menggunakan produk ni....bila aku buat keputusan nak tukaq....depa ni tak sokong langsg.....bila dah jadik cam ni..depa kutuk tahap kaw2 punya..smash baik punya kena kat batang idung aku niii..

gelakkan aku ya cici....nanti kauuuu.....ko jadik duta TIA pun sebab aku guna mary kay tauuu...siap la kau...nantikan kemunculan lepas aku pakai tia balik...bersedia la untuk turun tahta na...(ucapan khas wat cici n da geng)
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

2 Response to "hampeh...kusangkakan intan rupanya kaca"

  1. ShiM@_SMiLeY says:
    April 13, 2009 at 11:42 PM

    hak3..nk tergolak bosar aku..huhuhu..uiks tpi takot jgk la ghah..aku pon bli jgk..takot plak nk pakai..
    ida ada suh pakai..pastu gtau akk dia kalu nek jerawat..huhu, takot seh!!! rm300 melayang jela..waa..isk3..

  2. Clumsy mummy says:
    April 14, 2009 at 2:15 PM

    tak pa shima..hang pakai dulu..kot2 sesuai ngan hang....tu laaa...jahanam det aku..sedekah kat fakir miskin pun dapat pahala...hehe