baby

Lilypie Pregnancy tickers

alhamdulillah..ada yang SEDAR

sepatutnya kui2 semalam kami diwajibkan menghadirkan diri ke perjumpaan
bulanan maktab (macam perhimpunan pagi kat sekolah tu)....ada pelancaran
Jalur Gemilang sempena bulan kemerdekaan ni...tapi aku malas n terus nekad
nak tuang ja...malas la aku nak dengar asek membebel ja...haha..so aku wat
keputusan nak p lepak ja kat klinik kesihatan Pantai tu...saja nak p chek
kesihatan..ghisau jugak la semenjak dua menjak ni asek letih ja
memanjang..kononnya nak p dapat kan vitamin apa patut la (puihhh...macam
suka sangat makan ubat ja budak ni)...so aku pun mendaftarkan diri n terus p
jumpa doktot kat situ...masa nak balik tu ternampak la kertas...bukan iklan tapi
kertas makluman yang sepatutnya ada di
semua surau atau masjid di Malaysia ni...kita patut adakan solat hajat untuk wabak H1N1 ni..


di sini clumsy mummy nak ajak diri sendiri n semua pembaca..sama2 kita
memohon pada Allah agar wabak ini berkurangan atau dapat di atasi...InsyaAllah
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

2 Response to "alhamdulillah..ada yang SEDAR"

  1. AmieMunick says:
    August 19, 2009 at 12:53 AM

    so lepas check apa doc kata dok letih sgt?adakah kadar gula dlm badan ghah normal?bukan apa la nie terlalu qamai muda mudi dapat kencing manis.. byk sunggoh.. apa2pun..tcare ye

  2. Clumsy mummy says:
    August 19, 2009 at 3:16 PM

    alhamdulillah kak aniah...semuanya ok..doktor nasihatkan suh banyak exercise ja...then tdoq kena cukup..letih praktikum sebenaqnya..banyak keja