baby

Lilypie Pregnancy tickers

penantian satu penyiksaan

pejam celik pejam celik dah 5 bulan kita disatukan menjadi suami isteri

kan...pantas btoi masa berlalu...dalam 5 bulan ni la kita saling berjauhan...aduh

siksanyaa la...setiap hari rasa satu penantian yang amat menyiksakan...



uhhhhhhhh....kita kena hadapi ni lagi 5 bulan...ya Allah lamanya...kenapa la tak 5

hari ja..itu pun dah cukup tersiksa kan...tapi apa bleh buat kan...ni satu ujian

yang amat berharga untuk kita sama2 laluinya...harap abang bersabar ya....


segalanya dalam penantian...bila orang tanya...bila nak tambah ahli...itu juga

menjadi penantian kami...apa bleh buat...sang isteri masih lagi berstatus pelajar

yang terikat dengan segala peraturan..."dah banyak kali cek kena

warning...jangan sampai pregnen...kamu belum abes BTN"....aduh nak ja aku

persetankan kata2 tu...tapi terpaksa juga akur....



ermmmm....
PENANTIAN ITU MEMANG SATU PENYIKSAAN NAMUN MASIH ADA KEMANISAN

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

1 Response to "penantian satu penyiksaan"

  1. AmieMunick says:
    August 13, 2009 at 11:34 AM

    5bulan qasa mcm lama sgt kan... tp hakikatnya pejam celik ja.. tp dah kita dok tunggu tu yg qasa menyiksakan tu..lepas 5bulan..terus get ready utk jadi ibu..smga rezeki cepat..amin..