baby

Lilypie Pregnancy tickers

--everybody make me konpius--

sejak berbadan dua ni...saya sentiasa berhadapan dengan komen2 orang ramai...sampai tak tau

yang mana satukah saya..tapi paling penting saya suka dua2 ayat jujur dari orang ramai ini..nak

tau apakah ayat tu???

  • berisinyaaaaaaa...(sambil mencekakkan tangan mereka ke lenganku)...berat dah naik bapa kilo???
  • cikgu pregnen ka?dah bapa bulan?la tak tau pun cikgu pregnen..perut tak nampak pun...
Font size
kini sudah 5bulan 3minggu


kan saya dah cakap...mereka telah mengkonpiuskan diri saya...kata berisi...tapi mana perut saya

sehingga tidak kelihatan walaupun usia kandungan hampir mencecah 6 bulan...

tak pa...another 3 month to go...so kita tunggu apa plak komen yang akan datang..

tada
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

3 Response to "--everybody make me konpius--"

  1. yanty_yoshicat says:
    May 18, 2010 at 8:21 PM

    jiha xnmpk mcm pregnant laaa... mcm berisi biasa je...

  2. Clumsy mummy says:
    May 19, 2010 at 6:15 PM

    itu la yang ramai orang cakap arda..kadang2 risau takut baby ni cukup ker tak zat dia..takut ibu dia ja dapat n terlebih zat..hehe

  3. KHAIRUR RAHIM says:
    June 1, 2010 at 11:53 AM

    ok la tu tak nampak perut.
    nampak naik isi kat muka ja ha ha ha