baby

Lilypie Pregnancy tickers

-bulan ramadhon-

hye...sory...sory dah lama menyepi...bukan apa idea semakin kurang..banyak
cerita tapi malas nak mengarang...


seperti diketahui, kali ni saya sambut puasa sebagai seorang isteri...so puasa
kali ni berbeza sket la dari taun2 sebelumnya...dah tak
bleh malas2 bangun sahur...dah kena blajar masuk dapur...dah kena jadi
seorang yang penyabar bila menjadi jam loceng kepada sang suami...pendek kata
semuanya berbeza..


tapi...saya tidak perlu pecah kepala seperti isteri2 yang lain untuk memikirkan apakah juadah yang perlu disediakan untuk berbuka dan sahur.....kerana saya belum tinggal di rumah sendiri...saya hanya membantu di dapur...

kini...saya tidak lagi berpuasa di rumah..sbb dah kena balik KL...so juadah berbuka dan sahur telah tersedia di bazar...
beli ja...mudah kan...

ni saja entry untuk kali ni...
SELAMAT MENGHABISKAN PUASA UNTUK TAHUN NI..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

3 Response to "-bulan ramadhon-"

  1. AmieMunick says:
    September 2, 2009 at 10:14 PM

    betul tu takyah pecah kepala.. but saya pun takyah pecah kepala.. kerana tugas itu dipikul bersama2.. tentu ghah sedihkan..berbuka dan bersahur jauh dari suami tersyg.. takleh bygkan..sedihnya..

  2. MIK'YAL says:
    September 8, 2009 at 9:07 AM

    hehehehe isteri ni mmg jam loceng utk bersahur tp apakan daya kalau jam loceng kehabisan bateri...tk sahur lah kami laki bini..bgn subuh muka monyok mandom..HAHHAHA

  3. Clumsy mummy says:
    September 8, 2009 at 5:57 PM

    betuitu...
    kalau kita pun tak bunyi2 maka...dengar2 dah orang azan..