baby

Lilypie Pregnancy tickers

boring

tika ni aku sedang binggung n blurr....

tengah dok menaip surat kebenaran nak balik lewat pas akad nikah nii...kalau tak pakai aku ngan member2 kena lepak kat pudu dulu laa...tapiiii aku blurrr dah nak wat ayat niii...idea tenggelam timbui...surat rasmi payah sket laa...kalau tulih blog ni sapa nak chek grammar btoi ka dak...
*
*
*
BERHENTI SEKETIKA....(NAK SIAPKAN SURAT)...PUTUS LAPANBLAS NEURON OTAK AKU NIII NAK PIKIAQ AYAT YANG SKAMPUS TU *skema nak mampus*
*
*
*
haaa..akhirnyaaa...selesai jugak...mata aku pun dah kelipoq p kelipoq mai dah...(tanda2 dah nak tumbang sat gi niii...)...k lah...nanti urat baloq dah hilang aku update blog ni na...daaaa



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "boring"