baby

Lilypie Pregnancy tickers

budak skarang part II

wahhh..macam ada rentetan cerita ja...jiha sangat la xcited nak kongsi cita nii...bukan nak malukan kaum hawa tapi kita pakat2 amek pengajaran...rasa bertanggungjawab utk jaga harta kat dunia ni dengan baik...nabi pun ada kata perhiasan yang terbaik adalah wanita...

ari sabtu lepas...satu kelas aku kena p institut pendidikan guru kampus teknik kat cheras utk pelancaran tabung palestin...dengaq pa patut kat sana...then around kui 12 tu kami balik...dalam perjalanan dok bercanda ria dalam bas tu...ada lak member riuh kot blakang...semua pakat tengok keluaq tingkap...apa yang aku nampak...4 remaja perempuan belasan tahun tengah dok salin uniform baju skolah..nak tau kat mana depa memalukan diri sendiri tu...dalam longkang tepi lebuh raya kajang...fuhhh...ngucap panjang budak2 ni..yang budak2 laki apa lagi...free rezeki la depa tarikkkkk...nak kata gila nampak cam waras ja budak2 tu...tak tau la nak bagi sifat apa kat depa ni..bodoh ka, bahlul ka, apa tak tau laa..dalam longkang tepi lebuh raya plak tu...walhal..belambak tandas awam kat KL ni dok ada...ermmmmmm...malas nak cerita panjang la...sama2 la kita doa supaya keluarga kita, adik beradik, sepupu-sepapat n sahabat2 kita tak tergolong dalam melakukan perkara yang boleh disifatkan bangang lagi tak berakal ni....
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

1 Response to "budak skarang part II"

  1. SATRIA 165 says:
    February 18, 2009 at 9:08 AM

    itulah jika dalam diri tiada iman, islam dan ihsan. Inilah cerminan remaja sekarang