baby

Lilypie Pregnancy tickers

check list

ermmm...dok hitung2 hari, rupanya dah tak lama nak jadik bini orang....macam2 perasaan dok mau..cuak pun ada....dalam masa yang singkat ni la nak cari apa lagi yang tak dak...banyak jugak ni..even barang hantaran pun tak abes membeli lagi..(aku ni kalut wat natang apa pun tak tau laaa)
*
*
*

barang hantaran:
  1. sejadah....(aku dah beli dah sebenaqnya...tapi lepa kata tak kena ngan tema plak dah...aii..dalam ati aku..tak kena p la..nak semayang bukan kira tema ka tak tema..tapi dah orang suh beli len..kena la jugak..sat g orang kata ketegaq plak...:-))
  2. towel...(ni kes sama ngan sejadah tadi la...tak kena ngan tema jugak...aku rasa lawa dah..hehe)
  3. Quran...(ari tu dah p Harfa..tapi tutup la plak)
  4. capar abg syahet...(capar ni tak nampak bayang lagi nak p cari tang mana..tang mana ada rrr..bukan dok besa beli pun)
  5. songkok
  6. butang baju melayu...
  7. tudung utk nikah...
  8. kain pelekat utk hantaran...(abg syahet nak jugak...dia kata tu identiti dia...aiii...pueh pujuk kata tak payah..nak jugakkkk...hehe...jangan marah aaaaaaaa)


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

3 Response to "check list"

  1. AmieMunick says:
    February 4, 2009 at 7:03 PM

    ermm kalau kami,biarla tak kena tema pun..yg dah beli ,biarla..hahaa..tp lain org lain caranya..beli je..sekali je seumur hidup...

  2. Sh!Ma aka UMI says:
    February 5, 2009 at 2:50 PM

    sejadah xpa kaler lain...bknnya nmpak kaler sejadah tu bila gubah...guna ja apa yg ada...

  3. AmieMunick says:
    February 6, 2009 at 9:25 AM

    ha..betul tu shima...setuju..