Daisypath Anniversary Years Ticker

baby

Lilypie Pregnancy tickers

cuti

saja nak update...bukan ada cita pa yang penting sangat pun...just nak bagi blogers len tak boring ngk blog aku yang malas nak update ni...hehe...

minggu ni cuti 3 hari...kununnya nak wat note (sbb nanti exam dekat sangat ngan kenduri...takut kalaut wat persiapan apa patut), asimen, ngan nak edit tesis...tapi hampeh...cuma wat skit2 ja..(ok la kan dari tak buat langsung)...ari jumaat tu aku lepak jaa ngan member2 aku sambil nuntun tv yang selamat dari rampasan warden..huhu (otai gila kawan aku ni)..ari sabtu p mid ngan member (zaem ngan shima)....p beli hadiah kat member2 aku yang nak kawen bulan 3 ni...terkena lak time aku p tu jcard member sale...so leh la budget sket...

ari ahad lak kunun nya nak wat asimen...pagi tu aku sakit perut gila...2 3 4 kali dok ulang p toilet...silap makan pa tak tau...mai tengah hari tu dah ok sket..semangat nak wat asimen..on laptop ngk2 ms word aku lak tak dak...(hampeh..sapa p delete woiiiiiiiii...hangin akuu...)..trus moral down...last2 lepak ja ngk tv ngan member2 aku...ari ni lak...instaler tak dapat lagi..esok baghu nak antaq kat member aku suh dia wat...so..cuti ni aku gheja melepak ja...tau balik kampung tak pa..jadik gak keja apa patut kat umah tu..huhu..
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "cuti"