baby

Lilypie Pregnancy tickers

depavali di umah kak aniah

hehe..ermmm...kali ni cuti depavali 5 hari..bleh aku buat keje gila tak balik kampung..member2 aku semua tak pecaya..kalau tak pantang cuti walaupun 3 hari..ni dia la orang yang gedik lagi gege nak balik...konon nya nak study gila2 la..pointer lepas da jatuh..mana nak tahan..

hari 1st tinggai 9 orang kat asrama...bleh tahan lagi sebab roomate tak balik lagi..esok nya baghu dia balik umah...mana nak tahan..member lak dok cita pengalaman masuk bilik mayat...depa ni agak2 la nak cerita pun..mula la kepala aku pikiaq macam2..gila punya sunyi kat asrama..mula nak wat bodo ja...tapi tak leh tahan..last2 petang pas asaq wat keputusan nak lepak umah kak aniah ja...

sampai ja umah kak aniah..terhidang masak asa ikan kering...fuhhhhh..dah lama tak kena masakan cam ni...dalam dok diet tu...punah la harapan aku..kena banyak gak la..adoiiii...cam na nak diet ni kak aniah???

esoknya...kak aniah wat tom yam, kailan ikan masin n teloq goreng....fuhh...gagal lagi program diet akuuu...
memang best la tomyam ni...fuhhh...ni pun ngah kenyang lagi..tu pun kak aniah dok nak suh makan lagi...hehe...pendek kata memang tak sia2 la depavali aku di KL...
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "depavali di umah kak aniah"