baby

Lilypie Pregnancy tickers

wonderpet menang lagi!!

semalam kami kena siapkan tugasan..dalam bentuk pertandingan...
task nya..pertandingan gimnastrada..gimnastik artistik+gimnastik berirama..ni
penilaian terakhir utk sem ni..sebenaqnya tak dak niat nak cita dalam ni..pasai malas nak terang apa tu gimnastrada...tapi anugerah Allah..kumpulan aku menang tempat pertama dengan pungutan markah tertinggi..67/80..kira ok la tu..banyak hilang markah kat aspek keseragaman..pasai kelam kabut sebab tiba2 pengarah yang tak diundang masuk tengok n bagi penilaian..hampeh tui..(len kali inform la awai..baghu la bersedia mental dan fizikal..bagi org ketaq ja)...

kumpulan kami nama dia wonderpet..aku tak suka pun nama tu..tapi dah ahli kumpulan yang len beria nak letak nama tu kunun nya terpengaruh dengan kerjasama dalam cita tu(ntah hapa2..letak la nama yang berilmiah sket...ni
macam pertandingan budak darjah satu ja..)..tadak mood la nak cita panjang..tengok gambaq dah la no..apo yang ado ja la...(da ngantuk..baghu balik dinner)




woi kawan2...sebab ada aku la kumpulan kita menang..hehe(muka bawa tuah)huhu



aksesori macam budak sekolah rendah..tak kratif langsung



aku n faezah


poyo dulu sebelum bertanding





ni cuma aksi posing k..

teringin nak upload video..tapi tak pandai..
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "wonderpet menang lagi!!"