baby

Lilypie Pregnancy tickers

manik

ntah mai mana tak tau minat nak menjahit ni timbul..bila ngk member pakat dok kena simptom menjait manik ni...aku pun meronta2 nak cuba...ngk member dok jait..trus try kat baju...fuh menjadi la plak...then trus promote kat salma...salma pun macam berminat ja ngan hasil kerja tangan aku yang kadang2 jadi kadang2 tak jadik ni...




ni dia hasilnya..try kat baju sendiri dulu





ni baju salma...thanks salma bagi kepercayaan kat kami




ni jahitan di leher..baju kak ina




haaa..ni baju ghaya aku..cun tak??


la ni dok menerima tempahan dari cikgu2 sekolah masa aku praktikum tu...tapi maaf yer cikgu2 jiha nak exam...tak dapat nak amek tempahan tu semua..kalau sanggup tunggu till school holiday..i will accept soon...

tapi aku bukan seorang tukang jahit tau..jait suka2 ja ni..isi masa terluang...n nak penuhi hobi baghu ni...hehe..sapa yang rasa berani mati nak kasi baju dia..aku terima ja...tambah2 cuti sekolah nanti..dari aku membuang masa ngan benda melagha kan..*bleh tebalkan pocket money i..hihi*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

2 Response to "manik"

  1. theadams says:
    October 17, 2008 at 6:03 PM

    jihah, boleh lah tempah nanti no!!

  2. Clumsy mummy says:
    October 17, 2008 at 7:02 PM

    no prob kakak..jiha pun dok blajaqlagi..tak pandai sangat..simple bleh la...