baby

Lilypie Pregnancy tickers

karangan bergambar

entry ni utk santapan sepupu2 aku sekalian..(kak nekmah..fifi yang tak bapa nak macho)...sekadar nak penuhi impian kalian..takut nanti kecik ati atau susah payah..perit jerih..penat lelah lawat blog ni..hehe

mai sini..kanak2..mak2 sekalian..ari ni cikgu nak ajar tentang karangan
bergambar ya..sebelum cikgu ajaq..cuba try test dulu..buat karangan utk cikgu tentang gambaq ni ya...tajuk dia...suatu petang di hari raya..kamu(murid2) bleh submit karangan ni kat cikgu kemudian....karangan terbaik nanti cikgu bagi hadiah...tengok la kalau budjet cikgu time tu banyak cikgu bagi la ceklat 5 bijik ka..kalau badget ciput cikgu bagi jugak...bagi pujian ja..
panjang karangan ikut suka kamu la yer..kalau panjang sangat cikgu malas baca..kalau pendek sangat cikgu tak puas nak baca..so kamu buat la yang sedang-sedang sajaaaaaa..




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "karangan bergambar"