baby

Lilypie Pregnancy tickers

nak kurus..biaq kecik molek sket

ari tu kat kafe tiba2 sorang lecturer yang agak geng la..dia tegoq.."awat makin bulat (sambil pipi dia dikembungkan)"..lecturer ni juga tegoq aku masa kurus sat tu.."time frust"...aii..lecturer ni gheja dia tengok badan org ja ka..hihi



pas kena tegoq tu..trus la buntu, serabut dok pikiaq btoi ka aku makin bulat.then trus p timbang kat bilik member..aa'ah la kan..da nek sket..dari 48 masa frust la ni dah jadi 53..'bahagia la katakan'..tu la aku tak leh rasa senang ati sket..selera pun menjadi la...



bcoz of dat suituation..aku pun berazam nak diet balik..bagi dapat balik berat time frust tu..dek kerana seluaq pun dah agak ketat..so bila pakai nampak la seksi..so aku pun stat diet balik..tapi bila mai umah kak aniah ni trus rosak balik program diet aku...k.ju plak suggest kan aku makan ubat diet adipex namanya..macam best gak kan..tak gaduh la aku joging truk2..KL plak dok hujan petang la ni..aku lak sibuk nak exam..so dengan pantas aku oder kat kak aniah..

dengan bekalan 10 biji ubat diet ni harap bleh la turun 10 kilo..hehe...kalau bleh nak kurus macam farah AF..comei kan..genitja..dak pun macam kak tasya..hihi...soi doa kan jiha berjaya kecikkan badan yang dah membesar ni yer..bleh stress wo badan nek...hmm..k good luck 4 me.hihi



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

6 Response to "nak kurus..biaq kecik molek sket"

  1. MIK'YAL says:
    October 29, 2008 at 2:58 PM

    jiha ni sedang elok ja tgk.tdak la chubby pun.tp klu diet..p la sauna yg zip bdn dlm almari kecik tu.mmg berkesan.dia bakaq lemak.penah diet gak dulu..turun 9kg hasil sauna + skipping ari2 .tp mkn kena jg la..sekian pemberitahuan :-)

  2. theadams says:
    October 30, 2008 at 5:25 PM

    10 biji turun 10 kgs...hebat tu! tapi jgn makan ubat la Jihah..mcm2 duk dgr cerita...careful k!

  3. Clumsy mummy says:
    October 30, 2008 at 6:07 PM

    thanks kak tasya..kat umah leh la bersauna..nanti balik cuti bulan 12 ni jihah wat sauna lak...harap berjaya...hihi

  4. Clumsy mummy says:
    October 30, 2008 at 6:08 PM

    sayang jugak kakak kat jiha no..insyaAllah..ubat ni serasi ngan jiha agaknya..blum ada side effect..hihi..da tak larat nak joging la kakak..jiha tak pandai kawai nafsu makan

  5. aNida says:
    October 31, 2008 at 4:57 PM

    NAK KURUIH EEk...try minum JDM5 Dr.Rozmey "Pakar Sakit Puan"
    insyaALLAH apa yg jiha nak..pasti dpt....kot satg makan pun takdak selera....nk kn sukan sngt pun tak brapa jenoh....cuma kN minum ayaq Masak banyAk.........try laa..drp tElan ubat...takut side efek kat memana plak..maklomlaa kita ni pompuan..sensitip sket...ehehhee....sO, far yg kaknida dapat komen ...sume kata JDM5 baguih.......period had gelong pun jadik teratoq.....cuma mahai sket laa..benda alah tu......tapi demi kesihatan dan KECANtikan pasti uSaha kan...eheheheee

  6. sharifah Says:
    November 9, 2009 at 4:56 PM

    Salam..haii mcmn diet awkkk..leh x share dgn sy psl adipex tu..berkesan x???sy tgh konfius ni..thanksss...emel sy zaffy_456@yahoo.com